loading please wait..

FAQ

Відповіді на часто поставлені питання

Дата заходу бронюється виключно при зустрічі у НАШОМУ ОФІСІ. Дата вважається заброньованою коли сторони дійшли взаємної згоди, складений  письмовий договір про надання послуг у двох примірниках та залишений завдаток. Дату можна забронювати “усно” у телефонному режимі – не більше ніж на 3 календарні дні. Якщо після закінчення “усного” терміну, замовник броні не проявляє ініціативи зустрічі – дата вважається вільною для бронювання другим замовником.

P.S. НА УСІ “НЕ СЕЗОННІ ДАТИ” ДІЄ ЗНИЖКА!
ДО ПЕРЕЛІКУ “НЕ СЕЗОННИХ ДАТ” ВХОДЯТЬ  ЗИМОВІ ТА ВЕСНЯНІ МІСЯЦІ.


Так, ми забезпечені своїм транспортом і водієм-техніком, який входить до нашої команди та відповідає за трансфер обладнання та колективу, а також за інсталяції звукового та світлового обладнання.

Так, ми виїжджаємо за межі Львова по містах Львівської області а також у такі області: Тернопільська, Івано-Франківська, Волинська, та  у міста, які входять у даний перелік областей. Послуги трансферу обладнання та музикантів – оплачує замовник. Вартість транспортних витрат визначається за домовленістю сторін.

Вартість транспортних послуг станом на 2020 рік
По Львову – включена.

Виїзди за межі Львова тарифікуються – 1 $ – 1 км (ціна за дві сторони – туди й назад) – тобто, якщо відстань до локації складає 40 км (туди й назад 80 км) замовник оплачує 40 $ 


Так, у суму послуги входить проведення (тамадування) Вашого свята. Короткий перелік послуг ведення:

    1. Організація таймінгу заходу (часовий сценарій)
    2. Зустріч наречених при вході до закладу
    3. Розпочинання застілля за традиціями і побажаннями замовника
    4. Надання тостів та інтерактиви
    5. Конкурси у танцювальних блоках та за столами
    6. Вихід та спів до людей за столи із “троїстим” складом (акордеон, бубен, тамбурин + ведучий)
    7. Флеш – моби
    8. Ведення традицій та обрядів (зняття фати, родинне вогнище, подяки тощо…)

Даний перелік налічує приблизно-тезову  інформацію яка стосується ведення Ваших свят, усі деталі та тонкощі які стосуються проведення (тамадування) заходу, обговорюються виключно при зустрічі. Для кожного замовника враховано окремий та особливий підхід, адже кожний замовник індивідуальний що стосується дотичності до традицій, вподобань, віросповідань тощо…

У наше проведення (тамадування) входять виключно цензурні сучасні інтерактивні конкурси, флеш-моби а також цензурний гумор розмовного жанру від нашого ведучого 🙂

Послуга проведення (тамадування) не являється обов’язковою при замовленні. Ми можемо надавати послуги виключно музичного оформлення Вашого заходу, за умови якщо буде окремий замовлений ведучий який буде відповідати за організацію та проведення (тамадування) Вашого заходу. 

P.S
З ціллю економії бюджету замовника, наш колектив НЕ працює без ведення (тамадування), або без запрошеного окремо ведучого, за для надання на свої послуги знижки. Тобто, послуги ведення (тамадування) заходів, має відбуватися виключно за участю нашої відповідальності, або за участі та відповідальності окремо запрошеного ведучого (тамаду).


Ні, наш колектив відповідає виключно за послуги музичного формлення, звукового забезпечення, ведення (тамадування), світло-сценічного оформлення + лекгий дим (ефект туману, – не являється важким).

Усе що пов’язано з використанням приладів які потребують втручання та обслуговування кваліфікованого оператора-піротехніка (важкий дим, холодні фонтани-феєрверки, конфеті-шоу тощо) – наш колектив не бере на себе відповідальність за надання таких послуг, адже надання таких послуг пов’язане із ризиком заподіяння шкод інтерєрам закладів та здоров’ям громадян.

Щира порада від нас!

Категорично не рекомендуємо замовляти “холодні фонтани-феєрверки” для використання у приміщенні для першого танцю – адже неодноразово були свідками вибуху таких! Явище вкрай небажане і небезпечне, причому продукти згоряння від них видають дуже різкий запах, який протягом усього вечора стоїть у залі і негативно впливає на гостей та на їжу!




ЩО ВХОДИТЬ У ВАРТІСТЬ ВАШИХ ПОСЛУГ

  1. “Жива” музика від нашого гурту – 4 учасників (клавішні, гітара, саксофон, чоловічий 3  -голосий вокал, жіночий вокал)
  2. Ведення Вашого івенту (ведучий-тамада)
  3. Професійне сценічно-концертне світло від провідних брендів + туман генератор + задник зіркове небо – отож, будьте певні, що вигляд нашого колективу, як і звучання, буде на найвищому рівні на Вашому святі!
  4. Потужний професійний звук лінійних масивів, сабвуферів моніторних ліній, на танцювальному майданчику.
  5. Професійний звук для озвучення залу застілля – трапези.
  6. Озвучення  церемонії розписки на відкритому просторі ( є у наявності автономний акумуляторний порто-звук).


ЧИ ПРОВОДИТЕ ВИ ЦЕРЕМОНІЮ РОЗПИСКИ

Так, за необхідності наш ведучий може взяти на себе цей обов’язок і провести дану церемонію попередньо узгодивши із замовниками сценарій і таймінг такого заходу. 

P.S.  Послуги проведення церемонії оплачуються додатково – сума 50$


ЧИ ГРАЄТЕ  НА ДОБРИДЕНЬ, ВЕДЕТЕ ДО ШЛЮБУ?

Ні, ми не проводимо цих обрядів!

Пояснення просте – у нас дуже багато обладнання на яке ми витрачаємо багато часу на інсталяцію, і ми фізично не встигаємо усе налаштувати до приїзду наречених, якщо будемо брати участь у вказаних “обрядах”




Наші партнери яких ми рекомендуємо